2010 május 6.
A Ford Európában kivételes sikerre vitte az immáron a Ka-tól a Fiesta-n, Focus-on, Kuga-n, Mondeo-n és S-Max-on át a Galaxy-ig elérhető Individual koncepcióját: amelynek segítségével a vásárlók a egyéniségükhöz igazíthatják leendő autójukat.
Az Individual csomagoknak megrendelésével egyedivé válnak az autók, megteremtve a prémium érzését a legkisebb kategóriától a legnagyobbig. Az egyelőre csak Amerikában meghirdetett program keretében a leendő Fiesta és Focus tulajdonosok teljesen egyénire szabhatják autójuk külső grafikáját a www.fordcustomgraphics.com internetes oldal segítségével.
Az internetes oldalon az autóját tervező ügyfél ott előzetesen elhelyezett grafikai elemek között is válogathat, ám feltöltheti saját fotóit, grafikáit is, így autója mind színvilágában, mind a megjelenített elemekben és szövegezésben teljesen egyedi módon gurul le a gyártósorról.
A koncepciót 2009 novemberében mutatták be, s az azóta eltelt néhány hónap alatt már mintegy 9000 ügyfél élt a lehetőséggel, az igazi robbanást azonban a mostanában a kereskedésekbe érkező Fiesta és a Transit Connect vásárlóitól várja a Ford.